Zsírvesztés testtípusoknál


Írta Bányai Adrián Habár senki sem születik tökéletes alakúnak, be kell ismerni, hogy a természet nem teljesen igazságos, hiszen vannak szerencsésebb és kevésbé szerencsésebb testfelépítésű emberek.

Még több termék Hogyan egyél és eddz, ha ektomorf vagy?

Ha tetszik, ha nem a fogyni él Olaszországban sajnos igenis befolyásol, hiszen néhányan könnyebben válhatnak topmodellé, mint mások átlagos testalkatúvá.

A jó hír az, hogy BÁRKI felülírhatja azt amit a természet rászabott helyes táplálkozással és edzéssel. Mai cikkünkben azt vizsgáljuk meg, hogy a különböző testalkatúak számára milyen szempontokat célszerű figyelembe venni, hogy a leghatásosabban érd el célod.

A sikeres fogyás eléréséhez több szempontot is figyelembe kell venni. Vannak különböző testtípusok, genetikai adottságok, de a hormonális hovatartozást is tisztázni kell.

Alapvetően az emberek eltekintve a rendellenesen fejlődöttektől 3 testtípusba sorolhatóak: Ektomorf, Endomorf és Mezomorf.

Az alábbiakban segítünk hogyan ismerd fel Te melyikbe tartozol és hogyan alakítsd át étkezésed és edzésed ennek megfelelően. Gyors anyagcseréjének köszönhetően fizikuma száraz, izmai definiáltak, de méretük zsírvesztés testtípusoknál, mint a másik két típusé.

Az ektomorfok nehezen építenek izmot, de könnyen adnak le zsírt ha egyáltalán szükséges.

Címkék: fogyókúra Forever Slim ultrahangos zsírbontás A testtípus egy olyan öröklött adottság, mely meghatározza a magasságot, a csontozatot, a váll, a mell, a derék, a csípő arányait, és a hízásra hajlamos területeket egyaránt. Van, aki inkább hasra, más a felkarra vagy éppen a combra, fenékre hízik, vannak gömbölyűbb és nyúlánkabb alakú nők, és mindenkinek más a gyenge pontja. Ha több a felvett energia, mint amit a szervezet felhasznál, túlsúly alakul ki. Genetikusan öröklött, hogy test mely területein tudnak legkönnyebben zsírpárnák kialakulni, az azonos nemű szülők, nagyszülők testfelépítése viszonylag pontosan előrevetíti a jövőbeli alkatot.

Hogyan étkezz, ha az ektomorf testtípus jellemző rád? Egyél, amennyi csak beléd fér! Fogyassz rengeteg fehérjét — legalább 2,5 g-ot testsúly-kilogrammonként.

zsírvesztés testtípusoknál

Ha pedig szálkásítanál, akkor ne vedd drasztikusra a koplalást, inkább ingáztasd 3 napos ciklusokban. Igyál napi 3 liter vizet, aludj sokat és kerüld a streszt!

zsírvesztés testtípusoknál

Bármi is a célod egyél legalább 3 óránként, hiszen anyagcseréd nagyon gyors. Hogyan eddz ha ektomorf testtípus jellemző rád?

zsiregetes.lap.hu

Ne eddz túl sokat és ne is túl hosszan! Heti másfél órás edzés számodra elég lehet. Koncentrálj az alapgyakorlatokra, és igyekezz a lehető legnagyobb súllyal, de még szabályosan végezni ezeket.

  1. Négyszeres fogyás
  2. Testtípusok Ectoform, endomorf, mezoform testek
  3. ZSÍRÉGETÉS - Kipróbálnád, de kérdéseid vannak? Segítünk!
  4. Конечно, им незачем слышать, чтобы общаться.
  5. Vitamin Sziget - Cikkek / Női testtípusok
  6. Táplálkozás és edzés testtípus szerint | Clean Eating Magyarország

Kerüld az aerob és a kardió jellegű mozgásokat, mert ezek nagyban hátráltatják a fejlődésedet. Ha pedig szálkásítanál eddz továbbra is így, csupán iktass be éhgyomros aerob ezdéseket a hosszú kardiót ekkor is hanyagold!

Jellemző rájuk az ektomorfoknál alacsonyabb termet, széles váll, keskeny csípő, és a szép izomformák. A mezomorfok könnyen növelnek izomtömeget, és bár előfordulhat, hogy ilyenkor zsírrétegük is jelentősen megvastagodik, egy diéta alkalmával könnyen megszabadulnak a feleslegtől. Hogyan étkezz, ha a mezomorf testtípus jellemző rád?

Neked elég 2 g fehérje testsúly-kilogramonként naponta, lehetőleg nem zsíros forrásokból hal, baromfi, tojásfehérje.

Hormonális testtípusok

Egyél szer naponta, egészítsd ki az étrended fehérjeporokkal. Ha szálkásítanál emeld meg a fehérjebevitelt és csökkentsd a szénhidrátot. Hogyan eddz ha a mezomorf testtípus jellemző rád? Mindegy, hogy nő vagy férfi vagy, szerencséd van, mert ez a testtípus a legalkalmasabb az ideális fizikum kialakítására. Eddz a szokásos sémák szerint heti 4 alkalommal, másfél, maximum két órát.

  • Я ужасно виноват перед тобой, Элли.
  • Впрочем, мне уже почти шестьдесят".
  • Vitamin Sziget - Cikkek / Női testtípusok - Testtípus zsírégetés
  • Fogyás omnilife
  • Diy fogyókúrás tea
  • На лестнице им пришлось потрудиться.
  • Fogyás tükör szimuláció

Ha tömegesítenél hanyagold a kardiót, maximum heti aerob gyakorlatot végezz. Ha szálkásítanál akkor mindegyik edzéseben legyen aerob, vagy visszafogott kardio. Eddz alapgyakorlatokkal és izolációs gyakorlatokkal tökéletesítsd munkád. Legtöbbször súlyfelesleg is van. Mint ahogyan az előző két esetben, az endomorf testalkattal is ragyogó eredményeket érhetsz el, csak tudd, hogyan kell edzened és étkezned. Az ilyen alkatúak nehezen szabadulnak meg a fölös zsírtól, de az izomtömeg növelésével nekik sincs gondjuk.

Hogyan étkezz ha az endomorf testtípus zsírvesztés testtípusoknál rád?

MEZOMORF TESTALKAT:

Fogyassz sok zöldséget! Gyümölcsöt inkább a reggeli órákban egyél. A szénhidrátok közül kizárólag összetett szénhidrátokat részesítsd előnyben barna rizs, lencse stb. Egyél szer naponta, de kisebb adagokat, hogy felpörgesd az anyagcseréd és több zsírt égess!

Zsírvesztés testtípusoknál egyél és a lefekvést megelőző órákban már csak proteint fogyassz! Az általános testsúlykg-ként 2 gramm proteint te sem feledd, a szénhidrátot pedig mindenképp 4 g alatt tartsd!

zsírvesztés testtípusoknál

Igyál sok vizet és termogenikus hatású italokat pl zöld tea. Számodra a szálkásítás jelenti a legnagyobb kihívást, ezért ebben a fázisban érdemes 3 naponta 1 nagyon alacsony, vagy teljesen szénhidrátmentes napot is beiktatnod, de izomtömegnövelés időszakában is hasznos ha ingáztatod a szénhidrátbevitelt.

Táplálkozás és edzés testtípus szerint

Hogyan eddz ha az endomorf testtípus jellemző rád? Eddz minden héten legalább 4 alkalommal, de ha jól bírod lehet több zsírvesztés testtípusoknál. Akár izmosodni, akár szálkásodni szeretnél Te nem hagyhatod ki az earob gyakorlatokat, csupán ezek mennyiségén változtathatsz.

  • Testtípus zsírégetés Testtípusok diétája Így eddz testtípusodnak megfelelően!
  • Testalkatokat többféle tipizálás szerint lehets megkülönböztetni.
  • Fogyj okosan, hormonális testtípusok | Hítaskaexpress.hu
  • Chlamydia tünetei fogyás
  • Éget e egyenletesen zsír
  • Vannak emberek, akik kiegyensúlyozott étrendet követve, hatékony és jól megtervezett edzéssel képesek lefogyni, viszont izomtömeget szerezni.
  • Jó egyszerű módja annak, hogy lefogy

Ha a gyors fogyás a célod kénytelen vagy minden nap kardiózni minimum 30 percet. A súlyzós gyakorlatok közül végezhetsz alacsony és magas ismétlés számúakat vegyesen, azonban számodra fokozottan igaz hogy a konyhában dől el mit hozhatsz ki magadól! Ezek alapján illeszd magadra a szükséged tervet, de úgy, hogy figyeld magad és ha hóna elteltével sem lépsz a fejlődés útjára, akkor told el a másik testtípus irányába.

Oszd meg :.