A zsírégető cosgrove hierarchiája


planck diéta

Gyakorlatilag nincs rá mód, hogy "leedzzük" a pocsék étkezést. Egyszerűen kalória deficitet kell kialakítanod úgy, hogy elég fehérjét és esszenciális zsírokat viszel be.

Mik az általános szabályok

Ezt nem lehet megkerülni! Lásd az előző pontot Igen!

A táplálkozás tényleg ennyire fontos. Sok tréner mondja, hogy az egyetlen különbség a tömegnövelésre és a zsírégetésre szolgáló edzés a zsírégető cosgrove hierarchiája a diéta. Szerintem ez egy erős leegyszerűsítése a helyzetnek, de azt mindenesetre jól példázza, hogy mennyire fontos és hatásos a korrekt táplálkozás a céljaidnak megfelelően.

Document Information

A napi energia igényhez kisebb mértékben járul hozzá ennél a további kalória felhasználás, ami az edzésből, a táplálkozás termikus hatásából, stb. Azt is elfogadhatjuk, hogy az alapanyagcsere főleg annak a függvénye, hogy mekkora izomtömeg van a testeden és az milyen keményen dolgozik.

robin roberts fogyás

Emiatt az olyan tevékenységek beiktatása, amelyek növelik, vagy megtartják az izomtömeget és megdolgoztatják azt, gyorsítani fogják az anyagcserét. Ez lesz az első számú prioritás, amikor egy zsírégetésre fókuszáló programot dolgozunk ki. Aktivitások, amelyek kalóriát égetnek és gyorsítják az anyagcserét A zsírégető edzésprogramban a következő lefogy német nyelven hasonló tevékenységeket foglal magában.

Továbbra is azt akarjuk elérni, hogy kalóriákat emésszünk fel és emeljük az EPOCot Excess Postexercise Oxygen Consumptionami tudományosan azzal a definícióval rendelkezi, hogy: "az anyagcsere sebességének visszatérése az edzés előtti szintre" és amely "perceket vehet igénybe könnyű edzés esetében, és órákat a kemény intervallumoknál".

Uploaded by

Lényegében olyan edzésmódokat keresünk, amelyek további kalóriák elégetésére késztetik a szervezetet az edzés befejezése után is. Aktivitások, amelyek kalóriát égetnek, de nem feltétlenül segítenek megőrizni az izomtömeget és gyorsítani az anyagcserét Ez a hab a tortán.

Olyan tevékenységek beiktatását jelenti, amelyek még igényelnek kalóriákat, de nem adnak hozzá az anyagcsere sebességéhez. Az ilyen a legkevésbé hatásos eszköz az arzenálban, mivel az edzés időtartamán túl nem csinál sok mindent.

Sportolj tudatosan, a többi rajtad múlik! Ha kérdésed, vagy megjegyzésed van a cikkel kapcsolatban, akkor azt írd meg hozzászólásban!

sw fogyás